lørdag den 16. februar 2013

Aqua kage


Jeg har haft ret travlt den seneste uge, da jeg har været igang med forberedelserne til denne navngivningskage med aqua tema. En af inspirationskilderne skulle være Bennys Badekar, så den fik jeg set to gange i processen - det er kult ^^ Kagen er i to etager med mandelbunde og daimfyld - det er vist efterhånden blevet min specialitetskage ;)
Pynten består hovedsaglig af fondant, undtagen tangen som er royal icing, jeg sprøjtede på et stykke bagepapir med en blad tip og lod det tørre. De kunne så placeres rundt på kagen med lidt ekstra icing som klister. Den nederste kant er lavet som sandbund med knust digistive kiks.
Kagen har en klar forside, da navnet på toppen jo skal vende rigtigt, men bagpå sidder der en sprutte og nogle flere farverige fisk - der skulle også være noget at se på, selv om det  var bagsiden ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar